حسینحسین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

حسین رضایی

🏴یا رفیق من لا رفیق له🏴

حواسمون باشه!!!

1400/10/26 15:02
نویسنده : حسین رضایی
264 بازدید
اشتراک گذاری

توی خونه ای که بزرگ تر ها کوچک بشن
کوچک تر ها هرگز بزرگ نمیشن!!!

یه روز به خداگفتم:
بیا جهان را تقسیم کنیم
آسمان مال من ... ابرش مال تو
دریا مال من ... موجش مال تو
ماه مال من ... خورشید مال تو
خدا گفت: تو فقط بندگی کن همه ی دنیا مال تو! ... من هم مال تو!!!

اون موقه ها که ما خواب بودیم ، اون بیدار بود ، مواظب ما بود ، اصلا اسمش قاسم بود و کارش تقسیم ، تقسیم میکرد 
می گفت : قصه و قم ها مال من ... شادی ها مال شما
می گفت : بی خوابی ها مال من ... شما راحت بخوابین

قاسم بود دیگه تقسیم میکرد

می گفت : دور از خوانواده بودن مال من ... شما راحت بیش خوانوادتون باشید
می گفت : تیر و ترکش مال من ... روضه ریحانت النبی مال شما

رفقا ، داستـــان خـــــــیلی عجیب بود 
حاج قاسم خیلی تلاش کرد که ماها از خواب غفلت بیدارشیم ، ولی افسوس که وقتی ما خواب بودیم خبر شهادتش رسید😢



 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


26 دی 00 19:06
قسمت دردناک ماجرا اونجاست که هنوز هم خوابیم 💔
حسین رضایی
پاسخ
واقعا😔💔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسین رضایی می باشد